Výhody zboží z druhé ruky

úspora a životní prostředí

Na naší platformě nesmírně populární jsou nejen akční nabídky na nové zboží. Čím dál častěji si zákazníci vybírají výrobky z ukončených leasingů a z tak zvané druhé ruky. Také trh retourů si získává stálé další příznivce a odběratele zboží z různých kategorii. Stroje a nářadí Koupě použitého nářadí je pro mnoho firem skvělou příležitostí na … Číst dále

Snadnější je nového zákazníka získat, než si stálého zákazníka udržet

komunikat pro zákazníka: chceme tě

Na první pohled se to může někomu jevit jako nesmysl, ale mnoha z Vás není toto tvrzení cizí… Každý kdo se někdy setkal z prodejem služeb nebo zboží s určitostí se snažil potencionálním zákazníkům zavděčit. Dobrý prodejce nic nenechavá nahodě 🙂 Už během vstupního jednání může nový zákazník ucítit, že se mu věnuje maximální pozorností. … Číst dále


Jak zvednout prodej svého zboží?

graf růstu prodeje

Co můžete udělat pro zvýšení prodeje… Máte svůj obchod, eshop, prodejnu a hledáte nové možností prodeje zboží? Rádi byste rozšířili prodej třeba i na zahraniční trh? Nemáte přitom moc prostředků na drahou reklamní kampaň a budování značky?Nezoufejte, existuje i další možnost jak se ukázat na mezinárodním trhu, získat zajímavé obchodní kontakty a zvednout prodej. Dokonce navázat … Číst dále

Jak vyhledávat výrobky na Merkandi?

Platforma Merkandi je plná nabídek z různých zemi, obchodních oblastí a kategorii zboží. Jak ale v tom nepřeberným množství najít co hledáte? Klasické vyhledávaní První a nejjednodušší je zadat do okna vyhledávaní požadované slovo, například iPhone, Converse nebo celou hledanou frází, třeba paletové zboží. A potvrdit klávesou Enter nebo kliknutím na modrou lupu. Pote by … Číst dále


A, B nebo C grade. Co to znamená?

barevné ledničky

Velmi často prodejci (velkoobchodníci, diskontní prodejný, dodavatelé, distributoři) u zveřejňovaných nabídek uvádí různé kvality a původy zboží. Tyto produkty mohou být repasované, použité, nové, opravené, z vystav, z vrátek atp. Pak se ale stává, že definovaný stav zboží není úplně srozumitelný. Na našich webových stránkách jsme představili krátký popis, který umožní prodejci tyto skupiny správně … Číst dále

Efektivní tvorba nabídek na Merkandi. Jak udělat inzerát, který upoutá?

Krásně vypadající ovoce jako příklad správné fotky v nabídce.

Jak udělat inzerát, který upoutá? Samotný proces vkládaní nabídky není sám o sobě nějak složitý. Formulář je zpracovaný takovým způsobem, že jednoduše Vás povede krok po kroku. Navíc na webu je jak návod tak také pravidla pro inzerování nabídek. Všechna povinná pole jsou označena červenou hvězdičkou a cely inzerát budete mít hotový během 5 minut. … Číst dále


Najít spolehlivého dodavatele není hračka!

Potřesení rukou a spolupráce

Aneb kde a jak hledat dodavatele? Mnoho začínajících, a také zkušených, obchodníků se vždy dřív nebo později ocitne před otázkou, kde hledat dodavatele pro svůj obchod, prodejnu, eshop čí stánek. Napsat dobry podnikatelský záměr neboli byznys plán je sice důležité, ale když přijde na věc, spousta lidí prostě neví kam jít. Existuje samozřejmě několik cest … Číst dále

Hledáte možností prodeje svých výrobků? Zhaníte velkoobchodní dodavatele zboží za výhodné ceny? Naštěstí je Merkandi!

Logo Merkandi

Co jsme zač? Společnost Merkandi je webová platforma B2B, tedy Business To Business, která sdružuje tisíce velkoobchodníků, distributorů, dovozců, vývozců zboží a zájemců o navázání spolupráce, z celé Evropy a také světa. Naše mezinárodní platforma se specializuje v oblastí velkoobchodu zbožím z konkurzních řízení a exekucí, zboží se zlikvidovaných prodejen, vrátek od zákazníků, nadnormativních skladových … Číst dále