Jak vyhledávat výrobky na Merkandi?


Platforma Merkandi je plná nabídek z různých zemi, obchodních oblastí a kategorii zboží. Jak ale v tom nepřeberným množství najít co hledáte?

Klasické vyhledávaní

První a nejjednodušší je zadat do okna vyhledávaní požadované slovo, například iPhone, Converse nebo celou hledanou frází, třeba paletové zboží. A potvrdit klávesou Enter nebo kliknutím na modrou lupu. Pote by se Vám měli zobrazit výsledky. Na tom není nic složitého, však všichni to známe z jiných webů a internetových vyhledávačů.

Co se ale stane v případě, kdy hledané slovo čí fráze není. Můžeme hledání opakovat s tím, že změníme nebo rozšiřme hledanou oblast. Tedy například namísto hledat konkretní model telefonu, budeme hledat víc obecně, mobilní telefony. Důležitá ráda: v okně vymažte vše co bylo zadané u předchozích pokusů.

nové výrobky

Pokročile vyhledávaní

Další z možností je tak zvané pokročile hledání. Je to funkce, kterou spustíte kliknutím na modrou lupu, ovšem okno vyhledávaní musí být k tomu prázdné. Po jednom kliknutí na lupu se Vám zobrazí vedle všech kategorii malé okýnka tzv. Checkboxy, které se dají zaškrtnout. Celý seznam kategorii lze navíc rozbalit a skrýt. Díky teto funkci můžete mít více filtrů zároveň. Mohou to být nejen filtry kategorie, ale také státy a skupiny zboží. A když budete chtít začít nové vyhledávání, nezapomeňte na vymazaní zvolených filtrů, stačí na kliknout na Odstranit vše.

odstranit vse

Výrobky a velkoobchody

Pro registrované uživatelé je tu i další možnost spojena s přístupem k databázi velkoobchodů. Chcete-li zvolit tuto funkci vyhledávání – stačí v okně vyhledávače nastavit předvolbu Velkoobchody. Jestli je profil firmy doplněny klíčovými slovy, tak najdete ji i podle činností firmy. Mějte prosím na paměti, že velkoobchodníci jsou z celého světa tak i své prezentace budou mít nejspíš ve své řečí. Samozřejmě možno i tady použit filtrování podle států a krom vyhledávaní existuje i oddělena záložka Velkoobchody.

A co ostatní jazykové verze?

Často se ptáte jestli všechny jazykové verze Merkandi jsou úplně stejné a konkretně jestli mají stejné nabídky. Jednotlivé verze se mezí sebou liší a jsou k tomu důvody. Totiž první důvod je, že nabídky vkládají firmy a překlad do jiných verzí je dobrovolný. A jelikož naší velkoobchodníci jsou často velmi zaneprázdnění lidé, zkrátka nemají vždy čas si pohrát s překladem. Nehledě na to přístup je všude neomezený, a každý registrovány uživatel platformy, může bez rozdílů využívat všechny jazykové verze.

Druha věc je staří jazykových mutaci, protože další jazykové verze vznikaly s velikými odstupy času. Z toho důvodů ty nejstarší budou mít podstatně víc inzerátů opotí mladším verzím. Má to ale výhodu v tom, že mladší verze, jako například česká nebo turecká, mají mnohem větší poměr čerstvých nabídek.

Nenašli jste co hledáte? Obraťte se na nás.

Budeme rádi za Váše příspěvky a názory, které můžete sdílet na našem fanpage profilu a pro naše registrované uživatele jsou také ankety.