Výhody zboží z druhé ruky

úspora a životní prostředí

Na naší platformě nesmírně populární jsou nejen akční nabídky na nové zboží. Čím dál častěji si zákazníci vybírají výrobky z ukončených leasingů a z tak zvané druhé ruky. Také trh retourů si získává stálé další příznivce a odběratele zboží z různých kategorii. Stroje a nářadí Koupě použitého nářadí je pro mnoho firem skvělou příležitostí na … Číst dále

Newsletter Merkandi – přihlásit se nebo ne?

tablet s newsletterem

Úkolem našeho newslettera je informovat naše uživatele (a také ty, kteří se doposud pro členství nerozhodli) o nových nabídkách přidaných velkoobchodníky. Přihlášení je dobrovolné, vyžadovaný je k tomu souhlas a kdykoliv je možné odhlášení z odběru novinek. Newsletter se zasílá mailem a zprava obsahuje seznam posledně přidaných nabídek, které odkazuji na stránky Merkandi. Jak často … Číst dále


Levné oblečení – velkoobchod a dovoz ze zahraničí

Oblečení na ramínkách v obchodě

Kategorie „oblečení“ je snad nejrozsáhlejší skupinou na Merkandi. Tuto kategorii tvoří deset dalších podkategorii. Jsou to mimo jiné pánské, dámské a dětské oděvy. Pak spodní prádlo, plavky čí sluneční brýle. Galanterie a módní doplňky, kabelky a další… Kromě toho výběru je možnost si výrobky filtrovat podle jejich kvality – skupiny zboží. Pojďme se podívat co … Číst dále

Efektivní tvorba nabídek na Merkandi. Jak udělat inzerát, který upoutá?

Krásně vypadající ovoce jako příklad správné fotky v nabídce.

Jak udělat inzerát, který upoutá? Samotný proces vkládaní nabídky není sám o sobě nějak složitý. Formulář je zpracovaný takovým způsobem, že jednoduše Vás povede krok po kroku. Navíc na webu je jak návod tak také pravidla pro inzerování nabídek. Všechna povinná pole jsou označena červenou hvězdičkou a cely inzerát budete mít hotový během 5 minut. … Číst dále


Najít spolehlivého dodavatele není hračka!

Potřesení rukou a spolupráce

Aneb kde a jak hledat dodavatele? Mnoho začínajících, a také zkušených, obchodníků se vždy dřív nebo později ocitne před otázkou, kde hledat dodavatele pro svůj obchod, prodejnu, eshop čí stánek. Napsat dobry podnikatelský záměr neboli byznys plán je sice důležité, ale když přijde na věc, spousta lidí prostě neví kam jít. Existuje samozřejmě několik cest … Číst dále