Efektivní tvorba nabídek na Merkandi. Jak udělat inzerát, který upoutá?


Krásně vypadající ovoce jako příklad správné fotky v nabídce.

Jak udělat inzerát, který upoutá?

Samotný proces vkládaní nabídky není sám o sobě nějak složitý. Formulář je zpracovaný takovým způsobem, že jednoduše Vás povede krok po kroku. Navíc na webu je jak návod tak také pravidla pro inzerování nabídek. Všechna povinná pole jsou označena červenou hvězdičkou a cely inzerát budete mít hotový během 5 minut. Co je ale podstatnější, a co Vy můžete ovlivnit, to správně napsaný inzerát.

Pojďte se podívat jak zvednout prodej zboží.

 

Předmět nabídky

Předmět by měl být stručný a měl by obsahovat jen nejdůležitější informace. Co je předmětem nabídky a popřípadě, pokud se jedná specifičtější výběr, také druh zboží. Například namísto „Obuv, výprodej“ bude lepší vytvořit titulek „Dětská sportovní obuv, výprodej posledních kusů“. Není ale nutno se u předmětu nějak rozepisovat. A jelikož počet znaků je omezen do 70, delší fráze se nebudou zobrazovat v celku. Useknuta věta pak nevypadá dobře.

Popis

Pak je na řadě popis nabídky. Zde se není třeba omezovat. Pokud máte takovou možnost, tvoře co nejdelší popisy. Důležité ale je, aby popis obsahoval informace o výrobků. A to co nejvíce podrobných informací. Ať už jde o tvar, značku, model, účel použiti nebo barvu. Není na škodu zadat i materiál z jakého je vyrobené zboží. Tímto nejen máte větší šancí, že si Vás kupující najde. Také sobě tím ušetřete hodně práci a předejdete mnoha dotazům ohledně zboží. Popis může být svým způsobem reklamou, která má upoutat zákazníka.

Kvalita

Všechny ty informace mají samozřejmě odpovídat skutečnému stavu a kvalitě zboží. Jestliže prodáváme zboží takzvané C třídy, nesmí být v nabídce napsáno že se jedna o zboží B nebo směs B/C třídy. Kupující dřív nebo později to zjistí a Vy přece chcete nejen prodat zboží, ale také mít spokojené zákazníky a pozitivní hodnocení a komentáře.

Kvantita

Čím více, tím lepe 🙂 Nebojte se přidat více nabídek. Jednak počet aktivních nabídek je na našem webu neomezeny a jednak tímto zvětšíte šancí oslovit větší kruh potencionálních odběratelů. Opět příklad z botami . Chcete prodat zásobu obuvi. Proč z toho dělat jen jednu nabídku – rozdělte inzerát do jednotlivých podkategorii na dětskou obuv, dámskou a pánskou obuv. Nebo na obuv společenskou a sportovní. Jo a nezapěňte na klíčová slova. Opravdu stoji za to vyplnit těch pár slov čí frází popisující výrobek. Díky tomu nabídka bude snadněji vyhledatelná.

Dosah

Jestliže chcete oslovit co nejvíce zájemců také na zahraničním trhu, není problém svou nabídku zveřejnit i v jiné řečí. Neovládáte cizí jazyky? Nevadí, na webu je hodně automatických překladačů, a nejvíc rozšířeny je asi překladač Google. Pokud se už rozhodnete pro překladač, volte raději kratší věty. Ty překladač zvládne přeložit mnohem líp.

Můžete se také obrátit na nás, moc rádi pro Vás přeložme Váše inzeráty do polštiny, angličtiny, němčiny, francouzštiny, italštiny a španělštiny.

Obrázky

Není to žádný objev, že lide kupuji očima. Proto atraktivní fotka zboží zaručeně upoutá pozornost. Z toho důvodu jako úvodní fotku zvolte tu nejhezčí, která se nejlépe prezentuje. Dbejte také na rozlišení fotek aby nebyly rozmazané. Kromě toho neváhejte nafotit své sklady, působí to věrohodně a tímto můžete i upoutat více zájemců o dlouhodobou spolupráci a pravidelné odběry.

Kromě fotek máme další možností příloh. Klidně přiložte video z návodem, ceník, seznam výrobků, technické specifikace čí dokonce certifikát.

Propagace

Merkandi Vám nabízí různé možností propagace a zvýraznění nabídky. Pozor, není to ale všechno, své inzeráty můžete zadávat na náš Facebook, Twitter, LinkedIn a další sociál media.

Přidejte se k naším šikovným prodejcům a pojde si vyzkoušet prodej na Merkandi.

Budeme Vás podporovat a držet Vám palce!

Vaše Merkandi